Више од 50 учесника са партнерских универзитета из Албаније, Босне и Херцеговине и Црне Горе учествовало је на дводневној онлине радионици која је одржана од 23. до 24. јануара. Ово је била трећа радионица посвећена унапређењу дигиталне транзиције са средњег на високо образовање.
Радимо на развоју Мапе пута за инклузивну дигиталну транзицију и е-приступачност за управљање у средњим школама, ученике са сметњама у развоју и њихове родитеље у вези са дигиталном транзицијом са средњег на високо образовање.
На почетку друге године HAWKING пројекта, настављамо да учимо, унапређујемо наше вјештине и стварамо нове перспективе и темеље у области инклузивног образовања за све.
Наши партнери са Универзитета Мадеире и Универзитета у Никозији поделили су своја знања, информације и добре праксе у вези са следећим темама:
• Премошћивање јаза: Технологија и приступачност у образовању
• Дигитални алати у служби инклузивног образовања: Добре праксе
• Инклузивна дигитална транзиција и е-приступачност – Креација Мапе пута
Ово је била одлична прилика за представнике сваке земље да раде заједно, дискутују о релевантним темама и припреме Мапе пута за премошћивање разлика у образовним системима Албаније, Босне и Херцеговине и Црне Горе.
Пројекат HAWKING је прилика да разговарамо више о једнакости, правичности, међусобној подршци, дигиталној транзицији, приликама и многим другим важним темама које се тичу ученика са посебним образовним потребама.
Радионица је организована у оквиру HAWKING пројекта. Циљ пројекта је побољшање подршке особама са инвалидитетом у приступу високом образовању, посебно на Западном Балкану, те да се премости празнина у дигитализованом образовању и да се пружи подршка студентима рањивих категорија (са физичким или менталним инвалидитетом), од којих многи не настављају са факултетским образовањем упркос својим талентима.
Пројекат координира Универзитет Црне Горе, док су партнери на пројекту: Универзитет Адриатик, Црна Гора; Универзитет у Тузли, БиХ; Универзитет у Бијељини, БиХ; Универзитет у Источном Сарајеву, БиХ; Универзитет у Валони, Албанија; Универзитет Корча, Албанија; Универзитет Нецметтин Ербакан, Турска; Висока школа за обуку наставника и пословне информатике – Сирмијум, Србија; Њестерн Балканс Институте, Србија; Организација ампутираца УДАС, БиХ; Педагошки центар Црне Горе; Универзитет у Никозији, Кипар; Универзитет у Марибору, Словенија; Универзитет Мадеира, Португал.
Оставите одговор